Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 24, 2009
Image Size
228 KB
Resolution
597×402
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,266
Favourites
109 (who?)
Comments
36
Downloads
203
×
Where the Wild Things AREN'T. by Devilpig Where the Wild Things AREN'T. by Devilpig
Did this for the Spike Jonze Where the Wild Things Are photo-manip contest on his website.
Add a Comment:
 
:iconalexandergwt:
AlexanderGWT Featured By Owner Jun 20, 2011
Of course I didn't see the other entries, but it's difficult to believe this didn't win the contest. "Max acted alone".
Reply
:icongangsterart:
gangsterart Featured By Owner Sep 29, 2010
I like Kennedy..Turkish friendly and honest
Reply
:iconozzboyd:
ozzboyd Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hahahahaha!
Reply
:iconavogel57:
Avogel57 Featured By Owner May 20, 2010  Professional Traditional Artist
hahahahaaaa! too funny =D
Reply
:iconmark-nester:
Mark-Nester Featured By Owner Feb 17, 2010
that made me laugh my ass off, damn you Jack Ruby!
Reply
:iconfreeagatha:
freeagatha Featured By Owner Nov 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
very nastalgic.
Reply
:icondoctorbizarro:
DoctorBizarro Featured By Owner Nov 11, 2009
lool!
Reply
:iconnanasfreak:
NanasFreak Featured By Owner Oct 14, 2009
No, I'm pretty sure one of the wild things is *clearly* in that picture. Lol, kidding. What's the contest about? :O
Reply
:icondevilpig:
Devilpig Featured By Owner Oct 14, 2009
To add something from the movie where it doesn't belong. I didn't win by the way. haha. Probably too violent.
Reply
:iconnanasfreak:
NanasFreak Featured By Owner Oct 17, 2009
Sad to hear you didn't win. Lol, I don't think it was violent. :hmm:
Reply
:iconorangepopfox:
OrangePopFox Featured By Owner Oct 14, 2009
Hahaha, I love the title...
Reply
:icond-pi:
D-pi Featured By Owner Oct 13, 2009
YES!
Reply
:iconadriand:
adrianD Featured By Owner Oct 7, 2009
my teacher just told me about Sendak today, this is destiny xD
Reply
:iconchuckdee:
Chuckdee Featured By Owner Oct 6, 2009  Professional General Artist
hahahahahahahahahahah... I just peed my pants.... again (the first time I was just being lazy and didn't want to walk to the bathroom).
Reply
:icongetcarter:
getcarter Featured By Owner Sep 28, 2009   Photographer
it wasn´t oswald
Reply
:iconlead-base:
Lead-Base Featured By Owner Sep 26, 2009  Professional Traditional Artist
lmao thats awesome!
Reply
:icongothicfeverdream:
GothicFeverDream Featured By Owner Sep 26, 2009
haha
Reply
:iconvoodoodwarf:
Voodoodwarf Featured By Owner Sep 26, 2009  Hobbyist General Artist
:no: You are an evil fellow, you know ...

:lol:
Reply
:iconolly-lofi:
olly-lofi Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional Artist
thats frickin awesome
Reply
:iconguru-efx:
GURU-eFX Featured By Owner Sep 25, 2009
Nice!
Reply
:iconkidbuda:
kidbuda Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional Digital Artist
Yeeeah!!! I love it.
Reply
:iconkuzuskot:
kuzuSkot Featured By Owner Sep 25, 2009
that's a riot! the crown on Oswald was a nice touch :rofl:
Reply
:icontimtownsend:
TimTownsend Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional General Artist
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsobreiro:
sobreiro Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional General Artist
Hahah, excellent, man.
Reply
:iconneil113:
Neil113 Featured By Owner Sep 25, 2009
Ha ha. Thanks for the new desktop image.
Reply
:iconbrattyben:
BrattyBen Featured By Owner Sep 25, 2009
Is this the Jack Ruby assassination?
Reply
:icondevilpig:
Devilpig Featured By Owner Sep 25, 2009
Yup.
Reply
:iconsobreiro:
sobreiro Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional General Artist
No, Jack Ruby is the one shooting.
Reply
:iconbrattyben:
BrattyBen Featured By Owner Sep 25, 2009
Right...that's what I meant. LOL. I just worded it wrong.
Reply
:iconsobreiro:
sobreiro Featured By Owner Sep 25, 2009  Professional General Artist
Hehe, cool then.
Reply
:iconrisk0:
risk0 Featured By Owner Sep 25, 2009  Hobbyist General Artist
Awesome :D
Reply
:iconmikehaff:
MikeHaff Featured By Owner Sep 25, 2009
Wait, this is a photo manip?
Reply
:iconlordofthebling-xxl:
LordoftheBling-XXL Featured By Owner Sep 25, 2009
:lmao: OMG! I cannot stop laughing!
Reply
:iconel-hino:
eL-HiNO Featured By Owner Sep 24, 2009  Professional General Artist
would've blured a little the shouting face ;)
Reply
:iconadversarycomix:
AdversaryComix Featured By Owner Sep 24, 2009
It WAS the one armed man!!!
Reply
:icononegemini:
onegemini Featured By Owner Sep 24, 2009  Professional General Artist
Damn, Max's mom is badass! You fuck around, she sics Jack Ruby on ya.
Reply
Add a Comment: