Shop Mobile More Submit  Join Login
Deadpool no. 30 by Devilpig Deadpool no. 30 by Devilpig
Vampires......they really do suck.
Add a Comment:
 
:iconmt3-666:
mt3-666 Featured By Owner Sep 12, 2013
Damn good.
Reply
:iconbrittanypaterson:
BRITTANYPATERSON Featured By Owner Jun 7, 2012  Student
Fucking sexy bastard.
Reply
:icon2ndmercwithamouth:
2ndMercWithAMouth Featured By Owner May 15, 2012  Student Filmographer
oh great now hes immortal
Reply
:iconawesomesdefinition:
awesomesdefinition Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
....were screwed.lol
Reply
:iconelmambo:
ElMambo Featured By Owner Aug 13, 2011  Hobbyist General Artist
yeah man :)
Reply
:icongrinningdeath:
GrinningDeath Featured By Owner Jul 18, 2011  Student
Only a mind like would call is a hiccy.

LOL!
Reply
:iconmeyecool:
MeyeCool Featured By Owner Jun 2, 2011  Student Digital Artist
yup gotta agree you really have an eye for those maximum impact covers, great stuff!
Reply
:iconsjleeart:
sjleeart Featured By Owner Feb 27, 2011
aww yeeeee
Reply
:icontheladydracula:
TheLadyDracula Featured By Owner Feb 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
Grinning like the village idiot. :> I suppose I would be, too.
Reply
:iconweirdhyena:
WeirdHyena Featured By Owner Dec 12, 2010  Professional Digital Artist
Ah you! So you're the artist doin' these epic comic covers, I just bought the last issue before this one, sadly the comic store ran out of this issue D: I REALLY love the artwork, it's people like you who inspire me!

Ps - I love how you drew Deadpool's skin!
Reply
:iconredskrull:
RedSkrull Featured By Owner Nov 9, 2010
reminds me of my first vamp hiccy :)
Reply
:iconlevampmudestudio:
LeVampMudeStudio Featured By Owner Oct 22, 2010
i want one!!...
Reply
:iconnero-devilhunter:
Nero-DevilHunter Featured By Owner Oct 2, 2010
Creepy!! I love it... the colors are great too!!
Reply
:icontinanordloh:
TinaNordloh Featured By Owner Sep 28, 2010  Professional Traditional Artist
hehe - he seems very proud of his visible hiccy - love that grin!
Reply
:iconillahstrait:
illahstrait Featured By Owner Sep 19, 2010
well done and kinda scary
Reply
:iconneogoki:
neogoki Featured By Owner Sep 18, 2010
i pity the Vamp, DP-Juice is not healty
Reply
:iconrevan-ghost:
Revan-Ghost Featured By Owner Sep 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Awesome work! ^^
Reply
:iconalcoolic-mello:
Alcoolic-Mello Featured By Owner Sep 17, 2010
Awesome.
Reply
:iconredchao:
RedChao Featured By Owner Sep 17, 2010  Hobbyist General Artist
Ooohh, sonova-! [STAND BY] (He got me. :C xD)
Reply
:iconphillipkennedy:
phillipkennedy Featured By Owner Sep 12, 2010
Dude. I'm loving your stuff. Deadpool suits your style really well.
Reply
:iconshockwave-b2635488:
shockwave-b2635488 Featured By Owner Sep 10, 2010
Sick and twisted.

I love it!
Reply
:iconalpharaptor2k6:
AlphaRaptor2k6 Featured By Owner Sep 9, 2010
Better the neck than...'down below'(ouch!).
Reply
:iconark47:
ark47 Featured By Owner Sep 6, 2010  Professional Interface Designer
Brilliant!
Reply
:iconurban-barbarian:
urban-barbarian Featured By Owner Sep 6, 2010
LOL! This one cracks me up!
Reply
:icondevcross:
devcross Featured By Owner Sep 5, 2010
Gorgeous color scheme!
Reply
:iconchristoefour:
christoefour Featured By Owner Sep 5, 2010  Professional Digital Artist
Haha, great stuff.
Reply
:icontiduszoe:
tiduszoe Featured By Owner Sep 5, 2010   Digital Artist
amazing job, man :)
Reply
:icongip7:
GiP7 Featured By Owner Sep 5, 2010
sweet :D
Reply
:iconeaselweasel:
EaselWeasel Featured By Owner Sep 4, 2010
I thought it was spelled "hickey?"

Other than that, awwwwww yeeeeee, Deadpool.
Reply
:icondadward:
Dadward Featured By Owner Sep 4, 2010  Professional Filmographer
I like the expression he's makin'.
Reply
:icontotalexistancefail:
totalexistancefail Featured By Owner Sep 4, 2010  Student Artisan Crafter
Ah Deadpool.... always into shenanigans. But no one can blame him I'd say...
Reply
:icondio-03:
dio-03 Featured By Owner Sep 4, 2010  Student Artist
the real question is "do they swallow?"
Reply
:iconjustinrampage:
JustinRampage Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
This is a winner! Excellent cover art Dave! [link]
Reply
:iconkirbbrimstone:
KirbBrimstone Featured By Owner Sep 4, 2010
Ha Ha Ha Ha Ha Ha! Great cover. Already a classic!
Reply
:iconjoejusko:
JoeJusko Featured By Owner Sep 4, 2010
LOVE THIS!!!
Reply
:iconchrissummersarts:
ChrisSummersArts Featured By Owner Sep 4, 2010  Professional Digital Artist
Haha nice!!!
Reply
:iconmarkirwin:
MarkIrwin Featured By Owner Sep 4, 2010  Professional Traditional Artist
Ha!
Reply
:iconkotsu-direngrey:
kotsu-direngrey Featured By Owner Sep 4, 2010  Professional General Artist
haha bloody awesome!
Reply
:icondereklaufman:
DerekLaufman Featured By Owner Sep 4, 2010  Professional Digital Artist
Love his expression! Sweet work dude.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 4, 2010
Image Size
1.0 MB
Resolution
1050×1575
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,950
Favourites
597 (who?)
Comments
39
Downloads
491
×